Як виростити лимон вдома

Розкажу вам про одне хобі. Я люблю рослини. 

І чим їх більше - тим краще. Якось йшов попри магазин і побачив ось такий лимон за декілька тисяч гривень. Сподобалося, думаю,а чи не можна і собі дома виростити лимон.

вітрина магазину

В підсумку я купив лимон в АТБ і посадив кісточку. Ось який виріс паросток:

дичка з кісточки

дичка вже підросла

Проблема в тому, що такий паросток - дичка. Не буде сіянець родити. Тому слід щепити. Я читав, що гарно вкорінюються в ґрунт гілочки з сортових лимонів, але сам пробував вкорінити привезену з Туреччини гілочку і гілочка не вкорінювалася. Тож я таки цей паросток нащепив. Для цього пішов до одного черкащанина, в якого є різні сортові лимони.

Ось який зараз маю паросток вже сортового лимона. Все це забрало два роки, зате я маю лимон вирощений мною з кісточки і це класно. На щепі вже були маленькі лимончики, але я їх відірвав, щоб паросток не виснажувався.

Хай щепа спершу гарно розростеться, потім буде родити!

ось він - сортовий лимон

гілка лимона - листопад 2022 року. Вже навіть цвів, але не міг ще дати плід, тому квіточка відпала. Причина: в квартирі занадто сухе повітря

А ось нижче фото лимона, який зацвів у березі 2023 року!!!


запах цитрусових має тонізуючу дію, а листя цих рослин виділяє речовини, що очищують повітря від деяких хвороботворних мікробів

А ось які я бачив лимонні деревця в Туреччині. Справжня краса. У нас такі можуть рости лише в оранжереях

МОЖНА також почитати як я виростив АВОКАДО

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Чому зростає популярність оренди житла в Україні: дослідження DIM.RIA та Rozmova?

За велосипедом у Чернігівську область? Де в Україні найдешевші велосипеди та електросамокати та який на них попит

Навчання організувала команд VoxCheck у співпраці з Google News Initiative