Олег Щербаков: треба йти до аудиторії , а не чекати поки вона прийде до вас

 Редактор Трибуни каже, сьогодні дослідження показують, до в них найбільше аудиторія йде в інстаграм , потім в телеграм, потім в фейсбук. Сьогодні редакція має купу сторінок в соцмережах. Всього 40!!!! Це сторінки насамперед в фейсбуці, телеграмі, ютубі, твітері, тіктоці. Соціальна мережа Трибуни становить близько 20осіб. Хто креативний з фото чи відео , той іде робити в розділ ютуб і інстаграм. Хто більше пише, той робить сайт чи пише в телеграм канал. Тож Олег радить при малому бюджеті замість розвитку сайту створити телеграм канал або якщо є справді багато фото з подій, просто робити інстаграм сторінку . 

Про це все керівник Трибуни розповів у рамках воркшопу для спортивних медіа в Україні, організованому компанією Parimatch

Щодо буденності Олег радить шукати теми, які лежать на поверхні, але за них не думають. Наприклад, де народився чемпіон, як зустрів дружину, де тренувався в яких умовах, де він відпочиває ?? Тобто треба виходити за межі спортивної бульбашки. Яка є породиста кішка чи собака в спортсмена ? Чи гарно він готує ?)) Тобто можна знайти таку новину, яка буде бомбезною. 

Також слід скласти контент план для топових подій. Це треба розуміти і знати, що дати. 

Цікаво, що редактор порадив окремо шаритися журналістам по соцмережам, а редакції сидіти в Гугл пошті чи Гугл чаті, і тоді все унормовано і тоді журналіст завдання редакції не пропустить, бо всі вдружно знають, що в пошті є редакційні завдання.




Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Блейк Крауч_"ОБЛУДА"_друга книга трилогії "Облудні сосни"

Навчання організувала команд VoxCheck у співпраці з Google News Initiative

Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи. Як держава планує залучити їх до ринку праці?