Танкі з кістками без моралі

Андрій Сем’янків, якого я знаю як блогера MED Goblin, бо ще дивився його вставки у передачі з Майклом Щуром, написав книгу «Танці з кістками». Звісно, автор медик, професіонал, тмоу все неймовірно правдиво, атмосферно, немов якась документалістика. Це історія про патологоанатома, з яким відбуваються всілякі пригоди. Бо людина спершу фактично на межі того, щоб спитися. Але згодом він викарабкується з фінансової скрути, проте, як на мене, повністю провалюється у моральну скруту. Адже мужик стає вбивцею. Ой, все, не буду спойлерити.

Проста, на перший погляд, історія про патологоанатома-невдаху, перетворюється згодом у якийсь трилер з можливою міжнародною розвязкою, зважаючи, що герой книги починає штовхати людські запчастини за кордон.


Емоцій вагон: горе, плач, сьози, сміх, нерозуміння, тривога, полегшення. Спершу хотів сказати, що це чи не найкраща книга українського автора, проте я так не скажу.

Книга цікава, легко читається, ну цейво… тойго… якщо лиш натуральні трупні описи вам не будуть бридкі… Проте де мораль? От реально? Що несе книга? Я чомусь очікуваВ, що героя в кінці вбють. І це було б легче і для героя, і для мене. Так мало б бути. Ну камон, давайте судити самі, герой убивця. Отже, це антигерой. Отже, має бути покарання. Ну хоча б заарештували вже б його.

Я пригадував книгу Сан-Антоніо «Вбивця».

Ну, вибачте мене, там був такий треш і екшн, що я вже не міг ніяк заспокоїтися, поки не дочитав до кінця. Але там героя в кінці вбили. Він убивця. І так мало б бути. А тут. Хм. Книга правдива в тому сенсі, що всьому описаному віриш… Герой морально падає. І має бути покараний за законами жанру. Дуже вже легко він втік від долі…

Але як книгу українського автора – рекомендую! І це ще не письменник, а блогер. Кльово написано.

Читайте також:

«Марсіанські хроніки», які дуже нагадують земні хроніки…

Наш Кондар і його пітьма

Крута мілітарна проза

55 відтінків негативу від Джеймса Деларґі 

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Блейк Крауч_"ОБЛУДА"_друга книга трилогії "Облудні сосни"

Відголоски «Твін Пікса» – круті «Сосни» Крауча

У Києві проходить міжнародна конференція з медіаграмотності та саморегулювання медіа