Bosch перетворить автобуси на розважальні центри для пасажирів




На Міжнародній виставці в Ганновері Bosch представила мультимедійні новинки для комфортних пасажирських перевезень



Ганновер і Штутгарт, Німеччина. На 67-й Міжнародній виставці комерційного автотранспорту в Ганновері (IAA) компанія представила інноваційні розробки в сфері цифрових комунікацій. Нова мультимедійна система призначена для встановлення в рейсових автобусах і послужить як для якісного зв'язку з салоном, так і для забезпечення дозвілля та комфорту пасажирів.


Міжнародні мультимедійні автобуси
Нова серія розважальних компонентів Bosch містить в собі сучасні мультимедійні і цифрові технології для здійснення міжнародних автобусних рейсів. Всі компоненти системи, наприклад, монітори з високою роздільною здатністю і центральний блок управління, синхронізуються через EthernetAVB. AVB підтримує роботу аудіо та відеомодуля технологію, що забезпечує безперервне і синхронне відтворення мультимедіа в авто, включаючи фільми у високій роздільній здатності (HD). Новий пристрій, що підтримує Ethernet компактний, легкий і економить простір в автомобілі.

Центральний автобусний блок управління
Центральний вузол управління автобуса дозволяє водіям відразу бачити всю важливу інформацію, тоді як сенсорний екран дозволяє їм управляти інтегрованими навігаційними картами і мультимедіа в салоні, а смартфони mySPIN забезпечують доступ до додатків. Для всіх функцій доступнеголосове управління, а на телефонні дзвінки можна відповідати за допомогою вбудованого пристрою гучного зв'язку.


Bosch в Україні
Група компаній Bosch працює на українському ринку з 1993 року і є найбільшим постачальником рішень для автомобільної промисловості і вторинного ринку запчастин, а також промислової і побутової техніки.
Продажі Bosch в Україні в 2017 фінансовому році склали 74 млн євро. Чисельність персоналу компаній становить понад 370 осіб (за даними на 31.12.2017 р). У Львівській області розташований завод з відновлення автомобільних стартерів. У Києві діє сервісний центр Bosch з обслуговування та ремонту електроінструментів. У 2009 для співробітників автосервісних майстерень відкрито навчальний центр Bosch. У 2012-2013 р.р. у Львові, Одесі та Харкові на базі технічних вузів створений навчальні центри «Академії Bosch»

Bosch в світі
Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У компанії працює близько 402 000 співробітників по всьому світу (дані на 31.12.2017 р). У 2017 році продажі компанії склали 78100000000 євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться по чотирьом бізнес-напрямками: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Енергетика і будівельні технології. Bosch, як лідер серед IoT-компаній, пропонує інноваційні рішення для «розумного будинку»,
«Розумних міст», підключеної мобільності і підключеного виробництва. Компанія використовує свою експертизу в сенсорних технологіях, програмному забезпеченні, послуги і можливості власного хмарного сервісу, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень. Стратегічна мета групи компаній Bosch - впроваджувати інноваційні продукти і послуги в сфері IoT. Bosch підвищує якість життя по всьому світу завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей і надихаючими рішеннями, «винайденими для життя». До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 440 дочірніх
і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування компанія Bosch представлена ​​майже у всіх країнах світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У секторі наукових досліджень і розробок зайнято 64 500 працівників майже в 125 містах по всьому світу. Компанія Bosch покращує якість життя завдяки розробці інноваційних технологій з широким спектром можливостей і рішень, «винайдених для життя».

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Блейк Крауч_"ОБЛУДА"_друга книга трилогії "Облудні сосни"

Відголоски «Твін Пікса» – круті «Сосни» Крауча

У Києві проходить міжнародна конференція з медіаграмотності та саморегулювання медіа