Bosch електрифікує вантажні автомобілі


Ганновер і Штутгарт, Німеччина. Bosch підвищує ефективність і рівень безпеки комерційних автомобілів: на 67-й Міжнародній виставці комерційного автотранспорту у Ганновері (IAA) компанія представила інноваційні розробки для вантажних перевезень майбутнього. До експозиції увійшли технології, спрямовані на спрощення управління великим вантажним автотранспортом.

Електрифікація вантажного транспорту
Триколісний вантажний автомобіль з 48-вольтовою трансмісією:
Легкові електромобілі на двох, трьох або чотирьох колесахмають важливе значення для доставленнявантажів по місту. 48-вольтова система Bosch використовується для живлення вантажних триколісних транспортних засобів. Курєрські служби використовують їх для доставленнялистів і посилок по місту.
Вантажний електровелосипед
Електричні вантажні велосипеди штурмують мегаполіси, роблячи доставкуїжі і легких вантажів більш швидкою і доступною. Компанія Bosch виробляє трансмісії для цього виду вантажного транспорту, тим самим збільшуючи значення крутного моменту до 63 Нм і забезпечуючи потужне рушання з місця, навіть при підйомі в гору. Завдяки запасному акумулятору і за сприятливих умов таких велосипедів вистачить на відстань до 180 км, навіть при повному завантаженні. Бортовий комп'ютер Nyonбудує найкоротший маршрут доставлення, а також інформує про поточний час, швидкість, рекомендовані перемикання передач, робочий діапазон, відстань і заряд батареї.
Електрична вісь причепа
Завдяки електричній осі причепа, під час гальмування енергія більше не втрачається. Вона зберігається у високовольтній акумуляторній батареї та може бути повторно використана для широкого спектра задач, наприклад, для управління охолодженням причепів або для забезпечення пускової потужності двигунів будівельної техніки. У порівнянні з дизельними силовими агрегатами причепа, електричні причепи можуть щорічно економити до 9 000 л палива. Вони також дозволяють дистанційно керувати електроприводом, наприклад, на виробничих обєктах транспортних компаній або у портах. Для реалізації цих можливостей Bosch постачає випробувані на практиці деталі, досить компактні і вже доступні на ринку, наприклад, інвертор та відповідний блок керування. Мотор-генератор доступний для установки у вигляді цілого електродвигуна, а активні компоненти – ротор, статор і резольвер– також можуть бути вбудовані у вісь окремо.
Терморегулювання в електромобілях
Щоб збільшити робочий діапазон електромобілів на 25%, Bosch використовує інтелектуальне терморегулювання, оскільки правильний розподіл температури в батареї підвищує її ефективність. Система терморегулювання Bosch також підтримує оптимальну температуру для кожного компонента трансмісії, регулюючи потоки теплого і холодного повітря всередині автомобіля.
Bosch робить трансмісію комерційних автомобілів ще більш ефективною
Обробка відпрацьованих газів
Системи впорскування AdBlueу поєднанні із системою вибіркової каталітичної нейтралізації (SCR) підтримують всебічну обробку відпрацьованих газів. Це дозволяє транспортним засобам дотримуватися гранично допустимих норм викидів шкідливих речовин. Система дозування Denoxtronic 2.2 evo пропонує різні варіанти налаштувань, а її використання окупається економією палива. Для легкових комерційних автомобілів Bosch пропонує дуже компактний варіантDenoxtronic 6-5, а модифікація 6-HD зі швидкістю переробленнявідпрацьованих газів до 15 кг/год особливо підходить для двигунів великої потужності у важких вантажних авто.
Модульна система Common-Rail
Модульна система впорскування Common-Rail (CRSN) для вантажних авто і позашляховиків забезпечує ефективну подачу палива в дизельні двигуни. Вона може використовуватися в різних варіантах збірки з кількістю компонентів до восьми циліндрів і продуктивністю до 850 кВт. Залежно від сегмента і ринку, система може витримати до 1,6 млн км по шосе, або 15 000 годин в інших дорожніх умовах. На відміну від звичайних систем, вона може знизити витрату палива на 1% –для автомобілів великої вантажопідйомності це відповідає економії до 450 л дизельного палива на рік. Система також призначена для електрифікації трансмісії.
Базова система Common-Rail
Базові системи Common-Rail з тиском до 2000 бар у транспортних засобах середньої і великої вантажопідйомності, а також при використанні у позашляхових умовах, ідеально задовольняють потреби ринків, що розвиваються. Серед іншого, система містить широкий асортимент насосів із масляним змащуванням та базових інжекторів. Як уніфіковане рішення, система може бути швидко і легко інтегрована, налаштована та випробувана на нових моделях.
Змінний масляний насос
Наявнімасляні насоси працюють із постійним тиском масла, щоб забезпечити змащування двигуната підтримувати поршні охолодженими. Нове рішення Bosch для комерційних автомобілів може регулювати обсяг подачі, тому в будь-якій ситуації він забезпечить потрібну кількість масла. В результаті, коли автомобілю треба зменшити крутний момент, він споживає на 1% менше палива. Змінний масляний насос заснований на роботі декількох лопатей і доступний у трьох варіантах: з маслозбірником, для розміщення у передній конструкції, а також в якості кришки двигуна.
Системи приводу на природному газі
З огляду на прогнози на найближчі роки, використання транспортних засобів, що працюють на природному газі, подвоїться. Це станеться головним чином через низькі викиди вуглекислого газу і твердих частинок, упорівнянніз рідким паливом. Враховується і той факт, що ці транспортні засоби працюють набагато тихіше. Розробки Bosch містять ЕБУ, компоненти для впорскування палива та управління повітряним потоком, а також ряд датчиків. Ці деталі є дуже потужними та компактними, що підтверджується їх багаторічним використанням.

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Блейк Крауч_"ОБЛУДА"_друга книга трилогії "Облудні сосни"

Відголоски «Твін Пікса» – круті «Сосни» Крауча

У Києві проходить міжнародна конференція з медіаграмотності та саморегулювання медіа