Чого потребують медіа ?
Чого нині потребують українські медіа? Про це говорили в словацькій Братиславі у перший день, 9 грудня, на міжнародній конференції «Re:Cover - Як війна Росії в Україні змінює журналістику», інформує учасник конференції Назарій Вівчарик.
"90% опитаних ЗМІ покладаються на донорську підтримку... Значно менше сказали, можуть покладатися на власника, ще менше - на підтримку аудиторії. Які можуть бути бізнесрішення для українських ЗМІ? Підтримка державних фондів, партнерство, краунфандинг, реклама", – зазначила Тетяна Степикіна з Internews.
Ольга Гужва, яка представляє Інститут висвітлення війни та миру, не погоджується з тим, що війна - це нові можливості. "Війна приносить дві позиції – вижити або не вижити. Викликів сьогодні в українських ЗМІ дуже багато", - каже експертка.
Євген Заславський з Media Development Foundation зауважив, що його організація допомагає ЗМІ краще зрозуміти, як знайти свій шлях: "Передусім ми працюємо з медіаорганізаціями, а не журналістами: як ЗМІ вижити, як знайти гроші, розробити стратегічний план".
Коментарі
Дописати коментар