Чого потребують медіа ?

 Чого нині потребують українські медіа? Про це говорили в словацькій Братиславі у перший день, 9 грудня, на міжнародній конференції «Re:Cover - Як війна Росії в Україні змінює журналістику», інформує учасник конференції Назарій Вівчарик.



"90% опитаних ЗМІ покладаються на донорську підтримку... Значно менше сказали, можуть покладатися на власника, ще менше - на підтримку аудиторії. Які можуть бути бізнесрішення для українських ЗМІ? Підтримка державних фондів, партнерство, краунфандинг, реклама", – зазначила Тетяна Степикіна з Internews.


Ольга Гужва, яка представляє Інститут висвітлення війни та миру, не погоджується з тим, що війна - це нові можливості. "Війна приносить дві позиції – вижити або не вижити. Викликів сьогодні в українських ЗМІ дуже багато", - каже експертка.


Євген Заславський з Media Development Foundation зауважив, що його організація допомагає ЗМІ краще зрозуміти, як знайти свій шлях: "Передусім ми працюємо з медіаорганізаціями, а не журналістами: як ЗМІ вижити, як знайти гроші, розробити стратегічний план".

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Блейк Крауч_"ОБЛУДА"_друга книга трилогії "Облудні сосни"

Відголоски «Твін Пікса» – круті «Сосни» Крауча

У Києві проходить міжнародна конференція з медіаграмотності та саморегулювання медіа