Медіаландшафт
Після війни Україна вийде з новим медійним ландшафтом, переконана Діана Дуцик, директорка Українського інституту медіа та комунікації та членкиня Комісії з журналістської етики.
Про це вона заявила, виступаючи в п'ятницю на міжнародній конференції «Re:Cover - Як війна Росії в Україні змінює журналістику» (Братислава, Словаччина).
"Нині маємо практично зруйнований рекламний ринок. У нас тектонічні зміни в медіаландшафті, змінюється структура медійного ринку. Крім того, бачимо, що найбільше аудиторія переходить в телеграм-канали. Соціологічне дослідження, яке було проведене в травні, показало це. Чому так? Бо телеграм-канали не докладають великих зусиль для перевірки, але блискавично подають інформацію, звідки куди летить ракета. Також телеграм-канали подають швидко локальну інформацію... Але через таку швидкість і брак перевірки телеграм-канали часто поширюють неправдиву інформацію, фейки", - цитує експертку учасник конференції, журналіст із Черкас Назарій Вівчарик.
Коментарі
Дописати коментар