Якабу прислав подарунок

Не знаю, за що так пощастило, але Якабу прислав мені подарунковий сертифікат з книгою про рекорди, зареєстровані в Україні. Щодо рекордів, то це на любителя, хоч видання й гарно проілюстроване, яскраве. Але головне – це подарунковий сертифікат. І я купив собі Довлатова.

Фууу! - зараз почнуть летіти в мене помідори, мовляв, російська література. Але якраз з Довлатовим окрема історія. Цілеспрямовано я російського автора не купував би. Але тут халявні бонуси, які можна було бігом використати, що я і зробив, і не жалкую. Взяв книгу "Заповедник" и другие истории.

Сергій Довлатов – журналіст і письменник єврейсько-вірменського походження. Народився в Росії, жив там, а також в Естонії, помер в Америці. Був двічі одружений.

Його тексти сильні, прості і глибокі водночас. Він писав в стилі якоїсь автобіографічної прози. Дуже передавав дух тієї епохи. Можливо, занадто правдиво, бо його проза спершу не видавалася в СРСР. Типу неправильний для влади був письменник.

Його слова в тексті стоять там, де треба, мова проста, але такаааа глибока. Отримуєш насолоду від мови. І водночас він нічого не фантазує, тут немає трилера, бойовика. Тут правда життя, і це крутіше. Я не знаю, чи можна почавши, так легко покинути читати Довлатова. Відгук про книгу буде згодом. П.С. Його можна знайти в аудіоваріанті в інтернеті, він багато своєї творчості начитав.

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Блейк Крауч_"ОБЛУДА"_друга книга трилогії "Облудні сосни"

Відголоски «Твін Пікса» – круті «Сосни» Крауча

Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи. Як держава планує залучити їх до ринку праці?