Україна-Сша:дорогою до Америки

Як потрапити в Америку? Треба бути журналістом, знати хороших людей, які підкажуть тобі, що є програма "Відкритий світ", і спробувати взяти в цій програмі участь. Це програма для громадських лідерів, яка покликана здійснювати культурний обмін між країнами.

В попередньому дописі я писав, що США поки для мене немов міф. Може і нема такої країни, хоча я і багато з мого покоління виростали на Томах і Джері, на Один дома, на Рембо, а все це продукти саме американської культури. Я отримав візу J1 і тепер перевірю, чи все , що пишуть в книгах і знімають в кіно, це дійсно життя, яке є в Америці.
З групою журналістів ми з Борисполя втрапили в Франкфурт. І зараз чекаємо вильоту до Вашингтона. Шо мені було цікаво насамперед -це аеропорт Франкфурт, бо тут міні-потяг возить пасажирів між платформами.
І трохи фото, бо як каже Кінг, книгу якого я прихопив з собою в дорогу, ніколи не розказуй те , що можна показати. І без стьоба, але прикро, що в Черкасах аеропорт ні грама не нагадує цей....
Спершу схід сонця в літаку
Прилетіли на перевалочну базу
А це , до речі, неекологічне фото Наш Черкаський Азот і ТЕЦ ніби іграшки порівняно з цією картиною
Оно хтось полетів, поки я пишу цей текст):)


Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Скелясті Буки: туристичний центр, пожежна станція і смаколики для ЗСУ

Україна запустила глобальний флешмоб #СвітНаЇїПлечах до Євробачення-2024

До нового навчального року готові: видавництво «Ранок» завершує друк шкільних підручників