Як я у Дніпро їздив (ФОТО)


У Дніпрі я побував вперше, хоч воно знаходиться лише на відстані 5 годи від Сміли потягом. Та оце лише встиг втрапити. Місто зустрічає великими АТБ біля вокзалу. Букви світяться здаля, адже надворі ще 5 ранку, темно. Вже зранку всі АТБ міста будуть заповнені людьми, які прийдуть на акції у зв’язку з днем народження мережі.

Я задаю gps координати готелю «Дніпропетровськ» і мені показує, що до нього 13 хвилин. Небагато. Ну я і пішов пішки. Єдиний прорахунок в тому, що 13 хвилин вказується для автомобілів. Тож іти довелося годину. Ха-ха.

Приперся я в готель і чекав, поки на рецепції визначали, куди ж мене поселити. У них, бачте, аншлаг.
Поки чекав, щоб знайшли номер, охоронець вигнав з готелю закохану пару. Вони десь за вазонами на дивані ховалися.
Врешті поселився.

Закуняв, а як прокинувся, то коли зійшло сонце, побачив супер гарну набережну, яка в Дніпрі таки крута.

А більше у місті, якщо зізнатися, нічого надзвичайного. Ті ж Черкаси, але трохи більші. Широкі вулиці, парки, фонтани. Тут є трамвай, театри, цирк, метро…
Мужичок приліг поспати
Головне місце перебування – локація біля ОДА. Тут на площі звели марсіанське містечко – міжнародний книжковий фестиваль. Хочуть робити щорічним. Буде видно.
Людей на книжковому фестивалі було, як на мене, багато.


 
 
 Це так у Фойє облдержадміністрації прибрали
 
 А народу таки багатенько
 
Це сфоткав з самого ранку, як тільки збиралися
Немов Майдан!!
Я думаю, цього крутого автора представляти не треба. Той момент, коли я не знаю чи він атовець, чи письменник. Гугліть Псіхів двох морів...

Черкащани на книжковому фесті
Купив собі. Давно планував
Один письменник-атовець сказав, що у Львові в нього за перший день форуму купили до 20 книг, а тут за день 60.
Ось тут мене в кадр піймав хтось

Я був поряд з тусовкою атовців. Уперше замислився про те, що в атовському середовищі все інакше і пожалкував в якийсь момент, що я «не їхній». Це щирі, відверті, мужні хлопці, люди дії. У них нема фальші і це головне!
Спілкувався з ними, з читачами, продавав книги і вже на ніч поїхав додому.
Бажаю книжковому фестивалю bookspace процвітання!
Окрема подяка Olga Gorb за запрошення!!!!

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Лікування за допомогою тварин. Як у Черкасах розвивають іпотерапію

Скелясті Буки: туристичний центр, пожежна станція і смаколики для ЗСУ

Україна запустила глобальний флешмоб #СвітНаЇїПлечах до Євробачення-2024