Вікторія Михайлюк-Врачинська про книгу Вівчарика: "Я отримала відповіді на деякі питання, які тривожили мене останні два роки"

Я ніколи не любила Черкаси. Але сьогодні ніби прожила в цьому місті частину свого життя. І я вже не така ворожа до нього.

Я отримала відповіді на деякі питання, які тривожили мене останні два роки. Тема життя й смерті досі залишається відкритою, але вже не такою незрозумілою.

Я щиро сміялася із життєвих ситуацій студентів, й інколи бачила у них себе.

Це все про книгу Nazarii Vivcharyk (Назарій Вівчарик) "П'ятеро як один". Більше розповідати про неї нічого не буду. Вона варта того, щоб її прочитати самому, і отримати свої відповіді. Хтозна, раптом ви помітите те, чого не побачила я)

ВІДГУК З "ФЕЙСБУКУ"

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Скелясті Буки: туристичний центр, пожежна станція і смаколики для ЗСУ

Україна запустила глобальний флешмоб #СвітНаЇїПлечах до Євробачення-2024

До нового навчального року готові: видавництво «Ранок» завершує друк шкільних підручників