ПРО НАС ПИШУТЬ: черкаський журналіст презентував свою першу книгу


На презентації своєї першої книги у жанрі документально-публіцистичних розповідей Олександр Вівчарик розповів про мандрівку у місце народження, історію своєї родини, політв'язнів та щиру дружбу, передає кореспондент vikka.ua.
Із приводу придбання книги можна писати на e-mail karafka13@gmail.com або телефонувати за номером +38 (067) 90 16 719.

"Мені ніяково казати про книгу, що вона моя. Але ось я тримаю її в руках, вона видана і я навіть сам собі не вірю, – каже автор. – Завжди хотів написати художню книгу, але від долі не втечеш і свою першу книгу я написав про своє дитинство в коротких документально-публіцистичних розповідях".
Олександр каже, під час поїздки в місто Інта, місця його дитинства, де за радянських часів каралися його батьки за любов до України, нахлинула ностальгія.
"Ця поїздка була не дуже приємною і щоб заглушити ностальгію, яка крає моє серце, я писав. Всі свої думки про подорож я викладав на папері,– розповідає він. – По приїзду я не впізнав Інту. Мій будинок, в якому я жив, знайшов спаленим. Із всіх своїх знайомих знайшов лише сестру ліпшого друга, перша вчителька вже померла".

Відомий журналіст Лев Хмельківський порекомендував автору видати свої написані думки. Також він знайшов і кошти, і видавця Олександра Третякова, який допоміг видати книгу.
"Це дуже велика подія, я думаю, що цю книжку потрібно вивчати в старших класах, адже вона не тільки написана з документальних джерел, а на основі власного досвіду і досвіду людей, які це все пережили,– розповідає син автора Назарій Вівчарик. – Про своїх бабусю і дідуся від народження я думав, як і всі діти, а коли почав підростати, зрозумів, що це непрості люди. Якщо б наразі вони були молоді, то вже були б у зоні АТО. В них свого часу забрали все, але не змогли придушити прагнення до вільного життя".
Видавець Олександр Третяков каже: бажав, щоб книга видавалася саме у нього.
"Зміст у нас був, ми працювали над формою. В цій книзі є певний енергетичний рівень і та сама точка відліку, а ще й духовна складова",– каже він.
Історик Сергій Шамара прочитав книгу одним з найперших. Він каже, що це є прекрасним джерелом усної історії, в ній є серйозна документальна база.
"Книга багато про що. Перш за все, про вибір між тим, хто я: українець, росіянин чи радянська людина? Вибір між добром і злом, вибір національної ідентичності навколо звичайних побутових сюжетів", – розповідає він.

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Блейк Крауч_"ОБЛУДА"_друга книга трилогії "Облудні сосни"

Навчання організувала команд VoxCheck у співпраці з Google News Initiative

Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи. Як держава планує залучити їх до ринку праці?