Гарнітури витісняють навушники
Українці втрачають інтерес до навушників —
найбільшим попитом тепер користуються провідні гарнітури
Навушники, слідом за
mp3-плеєрами втрачають своїх покупців, з ринку їх витісняють гарнітури. Про це
повідомляють в компанії MOYO, проаналізувавши покупки українців,
використовуючи дані панельного дослідження Point of Sales Tracking GfK Ukraine.
Протягом останніх
чотирьох років продажі накладних навушників падають, а так званих вкладишів -
знаходяться на одному рівні. В цей же період накладні гарнітури додають в
продажах по 10-15% на рік. А ось продаж гарнітур-вкладишів четвертий рік
поспіль ростуть на 25-35%, і за даними за 2018 рік їх купуютт на 40% частіше,
ніж навушники-вкладиші.
Якщо сумарні продажі
гарнітур в 2018 році досягли показника 2,75 млн одиниць, то навушників
знизилися до 1,5 млн. Хоча ще чотири роки тому навушників купували майже на 30%
більше, ніж гарнітур.
Ще один тренд останніх
років —
зростання популярності бездротових гарнітур. Так, за даними мережі магазинів
MOYO, в 2018 році продажі бездротових моделей склали понад 30% від усіх
продажів гарнітур. При цьому, даний показник спостерігається як серед
накладних, так і гарнітур-вкладишів.
*Дані роздрібних продажів побутової техніки і електроніки в Україні,
зібрані методом панельного дослідження Point of Sales Tracking GfK Ukraine.
Коментарі
Дописати коментар