Гарнітури витісняють навушники


Українці втрачають інтерес до навушників — найбільшим попитом тепер користуються провідні гарнітури

Навушники, слідом за mp3-плеєрами втрачають своїх покупців, з ринку їх витісняють гарнітури. Про це повідомляють в компанії MOYO, проаналізувавши покупки українців, використовуючи дані панельного дослідження Point of Sales Tracking GfK Ukraine.

Протягом останніх чотирьох років продажі накладних навушників падають, а так званих вкладишів - знаходяться на одному рівні. В цей же період накладні гарнітури додають в продажах по 10-15% на рік. А ось продаж гарнітур-вкладишів четвертий рік поспіль ростуть на 25-35%, і за даними за 2018 рік їх купуютт на 40% частіше, ніж навушники-вкладиші.
Якщо сумарні продажі гарнітур в 2018 році досягли показника 2,75 млн одиниць, то навушників знизилися до 1,5 млн. Хоча ще чотири роки тому навушників купували майже на 30% більше, ніж гарнітур.
Ще один тренд останніх років зростання популярності бездротових гарнітур. Так, за даними мережі магазинів MOYO, в 2018 році продажі бездротових моделей склали понад 30% від усіх продажів гарнітур. При цьому, даний показник спостерігається як серед накладних, так і гарнітур-вкладишів.
*Дані роздрібних продажів побутової техніки і електроніки в Україні, зібрані методом панельного дослідження Point of Sales Tracking GfK Ukraine.

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

«Захисник ще може бути не звільнений зі збройних сил, а вже потребує протезування», – Ольга Хоменко

Стартувала «Школа відповідального блогерства» для молодих лідерів

Гастрономічна карта України: чим пригоститись в Центральній Україні