Флешмоб — спільна ініціатива організації BRAND UKRAINE та Міністерства закордонних справ України. Він стартував у соціальних мережах цифрової екосистеми України Ukraine.ua Facebook , Instagram та LinkedIn , що сумарно охоплюють понад 3 млн читачів із усього світу, та став частиною більш широкої кампанії на підтримку участі України в Євробаченні-2024.
Конкурсний відбір підручників залишився позаду, нині ж триває останній етап підготовки до нового навчального року - друк оновлених навчальних видань та їх відвантаження до українських шкіл.
Вирішив підготувати матеріали в жанрі чи стилі журналістики рішень Головними для журналістики рішень є саме рішення та його результат. Тобто, ближче до початку тексту даєте рішення, картинку, показуєте як це працює, максимально деталізовано - як саме це відбувається, як записатися людям тощо. Потім відгук людини, яка цим скористалася. І вже потім бекграундом історію та різні важливі нюанси. Ось вам про іпотерапію ось про реабілітацію військових ось про неформальну освіту Прошу до перегляду
Коментарі
Дописати коментар