Прибрати у домі, пограти у приставку чи придбати велосипед — що обирали українці у березні?
Під
кінець першого весняного місяця значно зросла кількість зацікавлених побутовою
хімією — свідчить аналітика OLX. Також користувачі почали проявляти активніший
інтерес до фітнесу, ігрових приставок та стали частіше шукати собі двоколісний
транспорт. Саме у цих категоріях оголошень на платформі побільшало пошукачів.
Індивідуальні засоби
пересування — такі, як велосипеди та мотоцикли, стали фаворитами українців — і
це помітно по статистиці відгуків на платформі OLX за березень 2020. Нових
оголошень про продаж велотранспорту протягом останнього тижня березня стало на
23% більше у порівнянні з першим тижнем. А кількість зацікавлених у їх покупці
зросла на 70%. Нових оголошень про продаж мотоциклів під кінець місяця стало на
9,5% більше у порівнянні з його початком, а кількість унікальних відгукувачів
зросла на третину.
Початок весни мотивував покупців ще й формувати
корисні звички і частіше шукати товари для фітнесу. Якщо кількість нових
оголошень з продажу таких товарів зросла не дуже значно — лише на 3%, то
покупці навпаки налаштовані рішуче. У першому тижні березня на товари в цій
категорії відгукувалися в середньому 3 000 користувачів на день, але вже під
час четвертого ця кількість виросла приблизно до 6 300, не дивлячись на те, що
оголошень стало дещо менше — на 4%.
Активне проведення часу, звісно, у фаворитах,
але окрім того українці задумалися і про весняне генеральне прибирання оселі та
стали частіше цікавитись побутовою хімією. Кількість унікальних відгукувачів на
такі оголошення зросла більш ніж у 4,5 рази у порівнянні з першим тижнем
місяця. Окрім того, виросла пропозиція — шансів знайти потрібний товар на
майданчику стало більше, адже кількість оголошень у порівнянні з першим тижнем
весни зросла на 13%. Не можна не відзначити і рекордне зростання кількості
нових оголошень — якщо на початку березня на платформі з’являлося в середньому
340 оголошень на день, то вже під кінець місяця цей показник досяг 1 150.
Пасивний відпочинок також у
фаворитах серед користувачів платформи. Як помітно із аналітики OLX, українці
почали проявляти більше інтересу до ігрових приставок та настільних ігор.
Бажаючих придбати перші стало вполовину більше, а кількість нових пропозицій
від продавців збільшилась на 22%. Провести час із “Монополією”, “Дженгою”, чи
“Уно”? Теж не питання, адже нових пропозицій у порівнянні з першим тижнем
березня на платформі стало на 32% більше. А кількість унікальних відгукувачів
на оголошення з продажу настільних ігор збільшилась на 79%.
Окрім проведення часу із
іграми, користувачі платформи OLX стали проявляти більше інтересу до
електроніки. Так, помітне зростання кількості зацікавлених у покупці
комп’ютерів, комплектуючих та телевізорів — протягом останнього тижня березня у
порівнянні з першим вона зросла на 14%. Ноутбуками стали цікавитися теж дещо
частіше — на 11%.
У топ популярних серед
користувачів категорій також увійшли продукти харчування. Аналітика показала
— у цій категорії стало майже вдвічі
більше відгукувачів у порівнянні із стартом березня. А кількість нових
пропозицій у цій категорії зросла на 71%.
Більше уваги користувачі
платформи також хочуть віддавати здоров’ю та красі — у цій категорії можна
відзначити збільшення кількості зацікавлених — більш ніж удвічі. Зростає і
кількість нових оголошень — якщо на початку місяця в цьому розділі нових
оголошень за день ставало на 2 340 більше, то в кінці ця цифра досягла 4 580.
Початок теплої пори також
спонукав українців задуматися про ремонт оселі та старт робіт у саду.
Наприклад, під кінець березня у категорії “Дім та сад” кількість унікальних
відгукувачів зросла на чверть, у той час як кількість нових оголошень майже не
змінилася. У категорії “Будівництво і ремонт” оголошення стали отримувати
відгуки на 22% частіше.
Коментарі
Дописати коментар