EVA запустила освітньо-благодійний проект – серію інтерактивних дитячих книжок


Лінія магазинів EVA запустила освітньо-благодійний проект – серію інтерактивних книжок для дітей віком від 3 до 8 років під назвою «Пригоди Єви та Рудаськи». Частину коштів від продажу книжок буде перераховано до благодійного фонду «Ти не один», який допомагає здійснювати мрії тяжкохворих дітей.



Серія розповідає про пригоди дівчинки на ім’я Єва та її улюбленої іграшки - панди Рудаськи. Крім цікавого сюжету у книгах є спеціальна розважальна частина: сторінки, де дитина може щось намалювати прямо у книзі, додати кольорів до ілюстрації, виконати різноманітні завдання на логіку, порахувати та багато іншого. Таким чином Лінія магазинів EVA спонукає дітей та дорослих до спільного якісного проведення часу, привертає увагу до екологічних проблем, у невимушеній формі допомагає дитині пізнавати світ навколо. Більш того, Ева та Рудаська надають малечі гарний приклад поведінки, наприклад не забувати чистити зуби щодня, допомагати батькам, спілкуватися з друзями, тощо. Створення сюжетів, персонажів та завдань відбувалося у партнерстві з видавництвом Burda.
«Для нас це важливий соціальний та освітній проект. Діти разом з батьками виконують інтерактивні завдання та цікаво проводять час разом. Крім того, поява серії книг має і благодійну мету. Лінія магазинів EVA підтримала проект «Здійсни мрію» медіа-холдингу 1+1. Купуючи книжки серії «Пригоди Єви та Рудаськи» кожен покупець EVA долучається до цієї ініціативи»,  говорить керівниця PR-відділу Олександра Гнатик.
Першу книгу «Моя мама – чарівниця» серії «Пригоди Єви та Рудаськи» було видано тиражем 35 тис примірників (з початку вересня було продано понад 2 тис екземплярів). Придбати її можна в усіх стаціонарних магазинах EVА.
Друга книга із серії під назвою «Маленькі дослідники великого світу» з’явиться на полицях магазинів EVA вже незабаром та розповість про подальші пригоди головної героїні та її друзів.
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА
Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 6 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
Шість років поспіль компанія EVA займає лідерські позиції, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача», а наприкінці 2018 року Лінію магазинів EVA визнано «Кращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії «Вибір року-2018». Постійний проект допомоги недоношеним дітям «Orange Days в EVA!» приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.
За 16 років компанія зросла до кількості понад 800 магазинів по всій території України, представила більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 37 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 11 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено у моделі сервісу компанії: «EVA – це краща подруга, що дарує щастя бути собою».

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Лікування за допомогою тварин. Як у Черкасах розвивають іпотерапію

Скелясті Буки: туристичний центр, пожежна станція і смаколики для ЗСУ

Україна запустила глобальний флешмоб #СвітНаЇїПлечах до Євробачення-2024