Де в Україні живуть найзабудькуваті люди
Сервіс замовлення таксі «Максім» проаналізував кількість
залишених у таксі речей і склав рейтинг міст, де звернення про
зникнення надходять найчастіше.
З початку 2019 року пасажири сервісу «Максім» в Україні залишили у таксі 355 речей. При цьому в деяких містах протягом року стабільно спостерігається велика кількість звернень.
За період виборки у Маріуполі зафіксовано 165 звернень, у Харкові – 56, у Черкасах – 28. Цікаво, що найбільше забутих речей у грудні, а до літнього сезону їхня кількість поступово починає зменшуватися. Наприклад, у січні речі в автомобілях таксі мешканці міста залишали в два рази частіше, ніж у червні. Можливо, це пов’язано з тим, що у період новорічних свят люди стають менш уважними.
Найчастіше користувачі сервісу «Максім» залишають у таксі телефони, документи, ключі, сумки. Трапляються і незвичні знахідки. Наприклад, у Маріуполі пасажири забували спальний мішок і підставку для весільного торту.
За правилами сервісу «Максім», забуті у таксі речі мають бути повернені власнику. Пасажир і водій самостійно домовляються, яким чином це зробити. Система зворотнього зв’язку сервісу дозволяє їм оперативно зв’язатися один з одним. Так, у додатку «Максім» пасажир може написати або зателефонувати водію протягом доби після поїздки. Аналогічна можливість є у водійському додатку Taxsee Driver. Якщо пройшло більше часу, у додатках користувачі можуть залишити звернення для офісу, і менеджери допоможуть вирішити питання.
З початку 2019 року пасажири сервісу «Максім» в Україні залишили у таксі 355 речей. При цьому в деяких містах протягом року стабільно спостерігається велика кількість звернень.
За період виборки у Маріуполі зафіксовано 165 звернень, у Харкові – 56, у Черкасах – 28. Цікаво, що найбільше забутих речей у грудні, а до літнього сезону їхня кількість поступово починає зменшуватися. Наприклад, у січні речі в автомобілях таксі мешканці міста залишали в два рази частіше, ніж у червні. Можливо, це пов’язано з тим, що у період новорічних свят люди стають менш уважними.
Найчастіше користувачі сервісу «Максім» залишають у таксі телефони, документи, ключі, сумки. Трапляються і незвичні знахідки. Наприклад, у Маріуполі пасажири забували спальний мішок і підставку для весільного торту.
За правилами сервісу «Максім», забуті у таксі речі мають бути повернені власнику. Пасажир і водій самостійно домовляються, яким чином це зробити. Система зворотнього зв’язку сервісу дозволяє їм оперативно зв’язатися один з одним. Так, у додатку «Максім» пасажир може написати або зателефонувати водію протягом доби після поїздки. Аналогічна можливість є у водійському додатку Taxsee Driver. Якщо пройшло більше часу, у додатках користувачі можуть залишити звернення для офісу, і менеджери допоможуть вирішити питання.
Коментарі
Дописати коментар