Як українці готувалися до школи: ТОП-товарів в Аврорі

Зошити, олівці, ручки — те, без чого неможливо уявити навчання в школі. Чи були ці товари найпопулярнішими напередодні 1 вересня і цього року? Мережа мультимаркетів «Аврора» проаналізувала, які канцтовари купували найбільше, готуючись до початку нового навчального року.

До сезону канцтоварів в мережі «Аврора» починають готуватися завчасно, бо з липня зазвичай вже спостерігається підвищений попит на шкільне приладдя. Справжній пік попиту традиційно припадає на останні тижні серпня та перші дні вересня — саме тоді батьки з дітьми дуже активно купують канцтовари. 

Покупці активно обирають товари з низьким цінником, проте це не означає, що вони йдуть на компроміс із якістю. У мережі «Аврора» базові позиції — ручки, олівці, зошити — можна придбати за ціною від 1,5 грн, і при цьому товар залишається якісним.

Більш дорожчі позиції у сезон також користуються попитом. Наприклад, папки для зошитів з ліцензійними зображеннями відомих героїв.

Найбільший попит у цьому сезоні був на такі позиції канцелярських товарів:

       Зошит шкільний у клітинку

       Ручка

       Зошит шкільний у лінію

       Маркер

       Олівець простий

Найкращі результати показали офісний папір та інструменти для живопису збільшення продажів більше ніж на 50%. Окремо варто сказати про альбоми для малювання, які мали приріст продажів у 2,5%, що може вказувати на збільшення кількості творчих занять у дітей.

Негативна динаміка продажів зафіксована у таких товарів, як: крейда для малювання, закладки для книг, блокноти і коректори.

Ще важливо відзначити, що загально в обороті канцтоварного сезону українські виробники займають 55% від всіх постачальників, з якими співпрацює «Аврора».

В цьому році нам вдалося збільшити долю в продажах канцтоварів від українського виробника на 5%, цим самим ми зменшили об'єм імпортної продукції в даній категорії”, зазначив Максим Безрук, заступник комерційного директора мережі «Аврора».

Однак діти завжди залишаються дітьми — крім стандартних, класичних зошитів та ручок, їм завжди хочеться чогось яскравого. Тому батьки купують дітям спочатку базову канцелярію до школи, а потім повертаються в «Аврору», щоб купити «додаткові», цікаві товари — ручки, блокноти з оригінальними обкладинками та інші яскраві канцелярські дрібниці.

До того ж, в мережі «Аврора» протягом всього сезону діють акції та знижки на різні товари для школи, а сезон «Канцтоварики» триває в мережі до 30 вересня.

Довідка

«Аврора» — група компаній з прямими іноземними інвестиціями від фонду Horizon Capital, яка динамічно розвивається, налічуючи понад 1 700 магазинів  «Аврора» на території України та понад 50 магазинів Aurora в Румунії.

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Синяк згадав, вже б по гриби сходив :)

Рецензія на фільм Exterritorial (2025)