Як українці готувалися до школи: ТОП-товарів в Аврорі
Зошити, олівці, ручки — те, без чого неможливо уявити навчання в школі. Чи були ці товари найпопулярнішими напередодні 1 вересня і цього року? Мережа мультимаркетів «Аврора» проаналізувала, які канцтовари купували найбільше, готуючись до початку нового навчального року.
До сезону канцтоварів в мережі «Аврора» починають готуватися завчасно, бо з липня зазвичай вже спостерігається підвищений попит на шкільне приладдя. Справжній пік попиту традиційно припадає на останні тижні серпня та перші дні вересня — саме тоді батьки з дітьми дуже активно купують канцтовари.
Покупці активно обирають товари з низьким цінником, проте це не означає, що вони йдуть на компроміс із якістю. У мережі «Аврора» базові позиції — ручки, олівці, зошити — можна придбати за ціною від 1,5 грн, і при цьому товар залишається якісним.
Більш дорожчі позиції у сезон також користуються попитом. Наприклад, папки для зошитів з ліцензійними зображеннями відомих героїв.
Найбільший попит у цьому сезоні був на такі позиції канцелярських товарів:
● Зошит шкільний у клітинку
● Ручка
● Зошит шкільний у лінію
● Маркер
● Олівець простий
Найкращі результати показали офісний папір та інструменти для живопису — збільшення продажів більше ніж на 50%. Окремо варто сказати про альбоми для малювання, які мали приріст продажів у 2,5%, що може вказувати на збільшення кількості творчих занять у дітей.
Негативна динаміка продажів зафіксована у таких товарів, як: крейда для малювання, закладки для книг, блокноти і коректори.
Ще важливо відзначити, що загально в обороті канцтоварного сезону українські виробники займають 55% від всіх постачальників, з якими співпрацює «Аврора».
“В цьому році нам вдалося збільшити долю в продажах канцтоварів від українського виробника на 5%, цим самим ми зменшили об'єм імпортної продукції в даній категорії”, — зазначив Максим Безрук, заступник комерційного директора мережі «Аврора».
Однак діти завжди залишаються дітьми — крім стандартних, класичних зошитів та ручок, їм завжди хочеться чогось яскравого. Тому батьки купують дітям спочатку базову канцелярію до школи, а потім повертаються в «Аврору», щоб купити «додаткові», цікаві товари — ручки, блокноти з оригінальними обкладинками та інші яскраві канцелярські дрібниці.
До того ж, в мережі «Аврора» протягом всього сезону діють акції та знижки на різні товари для школи, а сезон «Канцтоварики» триває в мережі до 30 вересня.
Довідка
«Аврора» — група компаній з прямими іноземними інвестиціями від фонду Horizon Capital, яка динамічно розвивається, налічуючи понад 1 700 магазинів «Аврора» на території України та понад 50 магазинів Aurora в Румунії.
Коментарі
Дописати коментар