В Україні проводять всеукраїнське опитування-урок про права та можливості дівчат

 “Саша шукає відповіді” – урок-опитування про права жінок для школярів та школярок віком від 13 до 17 років. Опитування вже пройшло понад тисячу підлітків, які змогли розібратися, як можна убезпечити себе та відстоювати свої права.

Урок-опитування у діалоговій формі розповідає підліткам яка ситуація в Україні із дотриманням прав жінок. Опитування молоді люди з усієї України можуть пройти до кінця липня, зокрема виграти подарунок. Автори проведуть розіграш подарунків від українських брендів, котрі підтримують розвиток дівчат в українському суспільстві.

Інформація про права та можливості дівчат і жінок інтерактивно подається (через відео, тести та висловлення власної думки учасників) у чат - боті  “Саша шукає відповіді”: https://t.me/SashaLookingForAnswers_bot. Чат-бот є повністю анонімним, а за проходження його до кінця учасники можуть виграти призи від українських брендів.

Дане опитування допоможе відволіктись підліткам влітку від довколишніх проблем, отримати нові знання і виграти подарунки. Щоб пройти опитування достатньо мати додаток телеграм і доступ до інтернету.

"Такі проєкти знайомлять молодь з їхніми правами та на життєвих прикладах демонструють як діяти в ситуаціях,  де проявляється несправедливе ставлення до людини через стать", - коментує ініціативу активіста та медійниця Дарина Мізіна.

Партнерами конкурсу виступають: бренд шкарпеток і базової білизни DodoSocks, ілюстратор Олександр Грехов, видавництво “Creative women publishing”, бренд косметики DARI, бренд хусток та аксесуарів Oliz та бренд з виготовлення сумок, рюкзаків, гаманців Horondi.

Урок-опитування створила Агенція соціальних змін nudge для школярів і школярок віком від 13 до 17 років про права жінок в рамках своєї соціальної відповідальності.

Координаторка проєкту та керівниця агенції Ярина Вишенська наголошує:“ Ми хочемо цим проєктом дати молоді зрозуміти, що для перемоги українців на інтелектуальному поприщі важливо, щоб кожна дівчина могла без перепон і загроз досягати успіху.”

Агенція соціальних змін nudge – агенція, яка створює змінотворчий креатив для організацій громадянського суспільства. Наші клієнти – це українські та іноземні неурядові організації (UNICEF, Prague Civil Society Centre, ВООЗ та інші), з якими створює суспільно-корисні проєкти.

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Україна запустила глобальний флешмоб #СвітНаЇїПлечах до Євробачення-2024

До нового навчального року готові: видавництво «Ранок» завершує друк шкільних підручників

Скелясті Буки: туристичний центр, пожежна станція і смаколики для ЗСУ