На «Арсеналі» шукав нових читачів і радів зустрічі зі старими (ФОТО)


На вихідних побував на книжковому Арсеналі. Видавництво «Мандрівець» організувало автограф-сесію. Презентував насамперед книгу «Те, що серед нас». Але й першу свою книгу «П’ятеро як один» також продавав.

Загалом вперше на Арсеналі, але з видавництвом вже такі тісні стосунки, що приїхав немов додому, усі свої, всі рідні, як ото до родичів гостювати зібрався.
Скажу, що такі автограф-сесії потрібні і письменнику-початківцю ігнорувати їх не варто. Тут зустрічаєш нових читачів, вислуховуєш зауваження чи похвалу від старих, а ще несподівано зустрічаєш земляків, яким дуже радий.
Одна пані розпитувала мене про книгу «П’ятеро як один», то мусів розповідати і розповідати. У підсумку, вислухавши ,пішла і нічого не купила. Ото вже прикол, думаю, нащо я так старався. але згодом зробив висновок, що якби мені все про книгу розповіли, то і я б не купив, бо треба ж тримати інтригу. Тому розповідайте, але не все)))
Найкрутіше те, що зі мною приїхали на Арсенал моя дружина і доця. Доця – це найкращий читач!
Ще мав бути письменник з Франківська Ігор Антонюк. Але через містичний збіг обставин він не доїхав. Та не переймайтеся, він живий здоровий, просто так склалося.
Що цікаво, на Арсеналі я обміняв одну свою книгу «Те, що серед нас» на збірку містичних і жахливих оповідань з об’єднання «Крамничка жахів». Маю тепер що читати!
Та й бібліотека жахів загалом поповнилася.



Збірку "ТЕ, ЩО СЕРЕД НАС" ви можете придбати ТУТ

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

За велосипедом у Чернігівську область? Де в Україні найдешевші велосипеди та електросамокати та який на них попит

Працевлаштування осіб із тимчасовим захистом: скільки українців офіційно працюють за кордоном та у чому складнощі

Чому зростає популярність оренди житла в Україні: дослідження DIM.RIA та Rozmova?