Унікальний медіапродукт
Проєкт «Посилення стійкості медіа в Україні». Впроваджується Fondation Hirondelle (Швейцарія) та IRMI, Інститутом регіональної преси та інформації (Україна). Фінансується Фондом «Швейцарська солідарність» (Swiss Solidarity).
Триває у Львові ТРЕНІНГ З МЕДІА МЕНЕДЖМЕНТУ. Серед 18-ти учасників і видання ПРОЧЕРК з Черкас.Важливо розуміти, що медіаспільноти в західному світі побудовані та тому, що працівники галузі мають розвиватися. Навчання має бути впродовж кар’єри! Лише так.
Говоримо про базові і допоміжні платформи для просування інформації.
За час роботи в проекті ПРОЧЕРК суттєво полегшив технічно сайт для користувачів смартфонів, розвинув соцмережі, збільшив відео, будемо більше залучати до роботи колег, проводити соціологію.
Розмова про ефективний менеджмент неможлива без визначення базових понять – аудиторії, продукту та ринку.
І для журналістів це насправді можливість обговорити з колегами, хто і
як виживає за нових, понадскладних умов, чи сприяє нинішній проект у
здобутті редакціями певної сталості, а також - поділитися досвідом та
професійними «лайфхаками» з менеджменту. Яким, на думку журналістів та
тренерів, має бути ефективне управління медіа, яких навичок та знань
редакціям бракує? І, мабуть, базове: чи насправді ми так ґрунтовно
знаємо свої аудиторії, їхні потреби, як нам здається? З експертом у
галузі соціологічних досліджень Андрієм Кравченком обговорили якісні
методи дослідження в засобах масової інформації, та як результати
досліджень впливають на фінансову стратегію медіа. Вчилися
використовувати соціологічні інструменти та доступні сервіси для
дослідження аудиторії, поєднуючи теорію з практичними завданнями.
Інша тема: Редакціям не просто знаходити кошти, особливо у воєнний час, але хто сказав, що це неможливо? Мабуть, навпаки: є багато можливостей для пошуку ресурсів, інвесторів та рекламодавців. Тож обговорюємо фінансовий менеджмент, вчимося презентувати редакції, розробляємо ідеї для «власних» краудфандингових проєктів та презентуємо результати.
Коментарі
Дописати коментар