ДОПОМОГА АКТУАЛЬНА!!!

ЩИРО ДЯКУЮ ВСІМ, ХТО ВЖЕ ПРИДБАВ КНИГУ МОЇХ ПОДОРОЖЕЙ НА ПІВНІЧ РОСІЇ. СПОДІВАЮСЯ ВОНА ВАМ БУДЕ ЦІКАВОЮ. ХТО ЗАБУВ, НАГАДАЮ:

Я - автор цієї книжки; в ній ділюся враженнями та рефлексіями про подорож до краю свого дитинства Інти (республіка Комі), де я народився в родині колишніх українських в'язнів. Гадаю, сьогодні ця тема актуальна як ніколи. Ви мені дуже допоможете, якщо придбаєте примірник моєї книги. Найближчим часом мені потрібна буде операція, а ви знаєте, що це пов'язано з неабиякими витратами. Тож, якщо ви купите мою книжку, то й вам буде користь, і мені!

Мінімальна вартість примірника - 100 грн. Перешлю “Новою поштою” (коштом отримувача).
Картка Приватбанку 5168 7554 3915 5108 (призначення - поповнення картки). НЕ ЗАБУДЬТЕ зазначити своє ім'я, прізвище, і написати в месенджер номер відділення Нової пошти та номер телефона для переказу. КНИЖКУ НАДІШЛЮ З АВТОГРАФОМ.
Буду вдячний за поширення!

 Олександр Вівчарик, "Фейсбук"

ТАКОЖ ОГОЛОШЕННЯ В ОЛХ

Книги, история, Инта, СССР, Росия, Воркута, уголь, історія, література

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Лікування за допомогою тварин. Як у Черкасах розвивають іпотерапію

Скелясті Буки: туристичний центр, пожежна станція і смаколики для ЗСУ

Втрачені землі або розтерзана Україна