Польща зустрічає «Моршинську»! Новий експортний ринок — підтримка економіки України

Експансія бренду “Моршинська” почалася з гіпермаркетів «Ашан», що розташовані в популярних серед українців містах Польщі. У планах компанії – подальше збільшення представленості на польському ринку для забезпечення доступності українського продукту для її теперішніх та майбутніх поціновувачів. 

Розвиток експортного потенціалу та розширення дистрибуції за межі країни є свідомим кроком компанії у важкий час задля підтримки економіки України.

«Продаючи «Моршинську» в Європі, ми повертаємо кошти в Україну у вигляді податків, що сприяє зростанню економіки країни, а наші громадяни мають змогу споживати улюблену воду, відчути смак Батьківщини та нашу підтримку», - зауважив  Генеральний Директор IDS Ukraine Марко Ткачук.

Розширення експорту ТМ «Моршинська» є продовженням великої історії допомоги країні від компанії під час війни. З кінця лютого компанія передала води на благодійність більше, ніж на 30 мільйонів гривень. Ще 15 мільйонів гривень було передано на допомогу українській армії, волонтерським організаціям та працівникам компанії. З них 5 мільйонів гривень перераховано ЗСУ і приблизно стільки ж — благодійним фондам, які опікуються потребами армійців. 

Цифри підтримки від «Моршинської» постійно зростають. Їх можна прослідкувати в реальному часі за допомогою спеціального лічильника на нашому сайті.

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Блейк Крауч_"ОБЛУДА"_друга книга трилогії "Облудні сосни"

Відголоски «Твін Пікса» – круті «Сосни» Крауча

Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи. Як держава планує залучити їх до ринку праці?