#ЧеЧитка від Tanya Osipenko: "Прочитала на одному диханні"

Новий сезон #ЧеЧитка познайомив мене із черкаським автором Назарій Вівчарик, який написав чудову книгу "П'ятеро як один". Книгу я прочитала на одному диханні за кілька годин, але "відійти" від історії я ще досі не можу. Неймовірно приємно читати про такий рідний і близький край. Щороку, коли бачу машини на кризі, я чую від різних людей розповіді про те, скільки втоплено в Дніпрі машин, кожну зиму знаходяться відчайдухи, які наважуються кататися по льоду. Раджу прочитати книгу, адже в ній: про дружбу, про долю від якої не втечеш, реальність нашого життя, про кохання і про те, що випадковості не випадкові (в останні роки я саме так і кажу). #5_як_1

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Блейк Крауч_"ОБЛУДА"_друга книга трилогії "Облудні сосни"

Відголоски «Твін Пікса» – круті «Сосни» Крауча

Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи. Як держава планує залучити їх до ринку праці?