#ЧеЧитка від Marta Zdanevich: "Так реалістично описував бої....війни..."

Цього разу в #ЧеЧитці #Назар Вівчарик наш Черкаський, що дуже приємно зі своєю першою книгою #П'ятеро_як_один. Книгу купила на Книжковому фестивалі і прочитала ще в травні. Пощастило знати автора особисто (як досить "зубастого" місцевого журналіса), тож і враження теж йому вже писала. Але правила є правила тому публікую:

1. Мала все хотіла книгу з'їсти, порвати, пощупати. Постійно норовила до неї добратися. І я таки клеїла її 3 рази....не вслідила. Мабуть твоя майбутня шанувальниця) можливо напишеш щось і для дітей?!?! ;-)
2. Хотілося деколи ще і ще. Аж зачитувалась,та наче навмисне на самому цікавому обломував.....(((
3.Досі не вірю, що то Назар писав. Так реалістично описував бої....війни...
4.Мені сподобалося, хоч автор і умертвив всих 4 хлопців(((( так шкода їх було.....я все ж надіялась на хепі енд;
5. Ну і мені, як дівчині, не вистачило романтики чи то розвитку відносин Олексія з Оленою.... якось так в них все скомкано починаючи зі знойомства в інтернеті до виїзду в Канаду))) Де поцілунки, постільні сцени, романтика??!))))) Ну це, мабуть, чисто дівчача така забаганка. В Назара все стисло і по ділу. Познайрмились, дочекалась з війни; хоп Канада діти і онуки.
А взагалі ВАУ. Продовжуй писати. Я би почитала ще!!!



Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

В Україні з’явилася книга про перший контакт з епілепсією. Що це та як її отримати?

Особлива книга про Піднесення

Бойовик Road House з Джейком Джилленхолом: автентичне жанрове кіно