Портрет журналіста: молодий, але досвідчений і зі знанням іноземної мови
Традиційно вважається, що
професія журналіста престижна та необхідна для демократичногорозвитку
суспільства. До речі, професійне свято медійники відзначають в Україні 6
червня. Напередодні Дня журналіста Міжнародний кадровий порталhh.ua, дослідив, який він - український журналіст. Згідно
з отриманими даними, кожен другий кореспондент працює у професії більше 6
років. 45% журналістів мають базові знання англійської, а 14% вільно володіють
іноземною мовою, що дозволяє їм спілкуватися з іноземцями та використовувати
англійську у роботі.
Як показав аналіз бази резюме hh.ua,професію журналіста у нашій країні
до певної міри можна вважати жіночою. 57% жінок відмічають, що працюють у
проф.сфері медіа.
Щодо освіти, то 88% пошукачів мають вищу фахову освіту (бакалавр,
спеціаліст або магістр).Разом із тим, чимало журналістів мають вищу освіту за
іншим напрямком. Серед них є культурологи, дизайнери, філологи,
маркетологи тощо. І тільки12% тих, хто хоче бачити себе зайнятим у сфері ЗМІ,
отримали лише середню освіту.
Згідно з даними, заявленими в резюме, більшість
пошукачів володіють іноземною мовою. 45% пошукачів мають базові знання англійської
мови. При цьому, кожен сьомий може проходити інтерв’ю.14% пошукачів вільно
володіють іноземною, що дозволяє активно співпрацювати з іноземними колегами,
експертами та героями матеріалів.Кожен
восьмий може читати професійну літературу. Лише 13% пошукачів взагалі не знаю
іноземної та не мають можливості залучати досвід свої колег з інших країн у
своїй роботі.
Якщо говорити про вік професії, то більшість
(54%) серед журналістів – це молоді люди віком до 35 років.
Щодо досвіду,
який мають українські медійники, то більше ніж у половини нараховується понад6-ть
років досвіду роботи за фахом. Кожен четвертий працює протягом 3-6
років. 15% -протягом 1-3 років. Ще 7% претендентів тільки
планують розпочати кар'єру у сфері журналістики.
Бажаючи привернути увагу роботодавців, журналісти акцентують увагу на
вмінні працювати в команді, хороших редакторських навичках, креативності та
грамотності у написанні текстів. Як показав огляд вакансій, роботодавці висувають доволі серйозні
вимоги до претендентів. Серед них: знання іноземних мов, гарні аналітичні
здібності, а також навички роботи з мультимедійним контентом та SMM.
Дані були отримані в результаті
аналізу бази вакансій і більше ніж 90 тис. активних резюмежурналістів на Міжнародному кадровому порталі hh.uaу травні 2017 року.
Коментарі
Дописати коментар