Основи фактчекінгу у галузі охорони здоров’я

18 та 19 квітня VoxCheck провів в Києві тренінг для журналістів «Основи фактчекінгу у галузі охорони здоров’я» в межах проєкту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я».

Говорили про те, як коректно подавати інформацію про охорону здоров’я; де шукати інформацію та які є джерела дезінформації про охорону здоров’я; «вічнозелені» та нові фейки про українську медицину та як не вестися на них; як обирати медичних експертів для своїх ефірів і матеріалів, щоб не натрапити на шахраїв.

Також команда поділилася своїми інструментами для спростування і проведе воркшоп із фактчекінгу. Нагадаємо, раніше ми докладно розповідали, як VoxCheck та інші українські фактчекери працюють під час війни.

За участі журналістів і редакторів загальнонаціональних і регіональних медіа. Серед спогадів буде і сертифікат











 

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Україна запустила глобальний флешмоб #СвітНаЇїПлечах до Євробачення-2024

До нового навчального року готові: видавництво «Ранок» завершує друк шкільних підручників

Скелясті Буки: туристичний центр, пожежна станція і смаколики для ЗСУ