"Перехрестя" від автора "Хижі"


Вільям Пол Янг - автор нашумілого роману "Хижа"(якого я не читав), написав роман "Перехрестя". І я купив "Перехрестя" на Форумі видавців. І нарешті прочитав...
Тупо, мабуть, я почав. Питаєте, чого "Хижу" не читав? Ну бо там починається все трагічно, вмирає дитина. Нащо ото таке страхіття читати? Але я дивився анонс фільму "Хижа", який зняли за книгою. Кажуть, фільм крутий вийшов, душевний. Всеодно, не хочу такі важкі фільми дивитися.
Та зважаючи на відгуки і про книгу, і про екранізацію, вирішив таки познайомитися з автором. Тож купив "Перехрестя".
Тут автор також почав не дуже оптимістично. На початку книги падає в кому бізнесмен. Ну, але, погодьтеся, що бізнесмена не так жалко, як дитину. Отже, бізнесмену ніби має бути гаплик. Однак в комі він зависає між тим і цим світом і тут починається вже філософія, зустріч з Ісусом і все таке... Коротше, християнської філософії і цінностей в книзі досить. Бачив навіть десь, що цю книгу рекомендують як христиняську літературу. Але не дуже на це ведіться. Насправді книга незаангажована релігійними догмами і ідеями. Вона не зашкарубла, а для здорового мислення, допомагає замислитися над тим, для чого ж ми живемо і як живемо?
Гарний сюжет, інтригуючий. Раджу прочитати. Можете взяти в мене)))
 

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

За велосипедом у Чернігівську область? Де в Україні найдешевші велосипеди та електросамокати та який на них попит

Чому зростає популярність оренди житла в Україні: дослідження DIM.RIA та Rozmova?

Навчання організувала команд VoxCheck у співпраці з Google News Initiative