Російський канал не витримав пропаганди з боку голови Черкаської облради (ВІДЕО)

Голова Черкаської обласної ради Валентина Коваленко на сьогоднішній прес-конференції розповіла, що у неї намагалися взяти інтерв’ю з російського телеканалу «Россия 24».

– Учора канал «Россия 24» дзвонив до мене і брав інтерв’ю. Не знаю, що вони там повирізають і поставлять. Вони якраз називали цих хлопців, які приходили на сесію обласної ради (учасників «сміттєвої люстрації» - ред.) карателями. Також тележурналісти підкреслили мені кілька разів, що я їздила в зону АТО з «каратєлямі с Кієва». Я їм казала, що це не карателі, а представники громадських організацій, які, зокрема, і творили революцію Гідності. І я наголошувала, що не їжджу на Схід з карателям, а їжджу з представниками демократичних сил, які за цілісність України. А головним карателем насправді є Росія. Ясна річ, що тоді вони відключилися, – зазначила Валентина Коваленко.


Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

За велосипедом у Чернігівську область? Де в Україні найдешевші велосипеди та електросамокати та який на них попит

Чому зростає популярність оренди житла в Україні: дослідження DIM.RIA та Rozmova?

Навчання організувала команд VoxCheck у співпраці з Google News Initiative