ПРО НАС ПИШУТЬ: черкащанин написав книгу про поневіряння вільних українців у таборах

Досвідчений журналіст  із Черкащини Олександр Вівчарик написав книгу, в якій розповів про свою мандрівку на Північ Росії. Цю книга є першим виданням автора, але небайдужі до історії України, які вже прочитали збірку, переконують, що робота дійсно варта уваги. Про це пише http://zmi.ck.ua/cherkassy/podoroj-u-katorjn-mstsya-cherkaschanin-napisav-knigu-pro-ponevryannya-vlnih-ukrantsv-u-taborah.html

 "Ця книга про Інгу, місто, де я народився. Напівзруйноване місто, з якого тікають люди… Усі ми родом із дитинства. Коли я переїхав в Україну, усе більше й більше почав згадувати Інту, далеку Північ. Із часом вона ставала мені такою казкою, і у 2008 році я зрозумів, що якщо не поїду – пропаду. Побачене, почуте – виклав у подорожніх нотатках", - розповів Олександр Вівчарик.

 "Цю книгу мають читати учні в старших класах, адже це не лише книга, написана з документальних джерел, хоча безперечно це теж велика робота, а вона написана зі свого власного досвіду й досвіду тих людей, які дійсно це все пережили", - сказав син автора книги, черкаський журналіст Назарій Вівчарик.
На опрацюванні автором серйозної документальної бази наголосив і черкаський історик Сергій Шамара, який під час презентації книги  виступив  як її рецензент.

"Книга є прекрасним джерелом усної історії. Вона викладена в чудовому жанрі. Попри те, що розповіді, як вказано на обкладинці,  - документально-публіцистичні, втім, автор застосував і художні прийоми. Ця книга багато про що. Для мене вона насправді про вибір між тим: я - українець, чи росіянин, чи я - радянська людина? Вибір між добром і злом. Вибір національної ідентичності. І хочеться, щоб кожен, хто читав  її, задумався над своїм вибором. Розповіді читаються легко. Я захоплююсь історичним кіно, без перебільшень, ця книга - фактично готовий сценарій до історичної кінострічки.  Це серйозний внесок у відродження історії, адже багато правдивих сторінок нашої історії наші люди так і не знають", - зазначив Сергій Шамара.
Видавець Олександр Третяков, який взявся за розповіді Олександра Вівчарика, зазначив, що у кожного видавця  має бути ревне ставлення до автора, щоб задовольнити й творця роботи, й читачів.

Саме так було й у цьому  випадку. "Відчував, що я хочу зробити щось для автора, було чітке переконання, що маю "зробити" Вівчарика", - сказав видавець і звернув увагу на високому текстологічному  рівні підготовки розповідей.
"Є багато моментів, які є еталонами у видавничій справі, редагуванні й підготовці до друку видань", -зауважив Третяков.
КНИГУ МОЖНА ПРИДБАТИ, написавши на емейл: nazarviv@gmail.com

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

В Україні з’явилася книга про перший контакт з епілепсією. Що це та як її отримати?

Особлива книга про Піднесення

Бойовик Road House з Джейком Джилленхолом: автентичне жанрове кіно