Ірина Семенова: Кожне наступне оповідання страшніше за попереднє!

Nazarii Vivcharyk (Назарій Вівчарик) попереджати ж треба! Думала прочитати "запоєм", як "5-ро як один", но нє тут-то било. Бо кожне наступне оповідання страшніше за попереднє. Я так-то не дуже вразлива, але ж це не якась далека Лондонщина чи Вашингтонщина. Я реально БАЧУ себе в цій картинці.

Я була на цих занедбаних вокзалах, як іздила до Жені в АТО. І заходила в таку покинуту хату прабабусі, де от-от обвалиться стеля, а моя дитяча пам ять досі бачить цю хату живою, піч теплою, а прабабусю - здоровою, моторною і зрячою. Та я навіть скриню таку пам'ятаю! Словом, після "Зустрічі з кумом" відклала я цю скриньку страшних асоціацій і навіть перевернула. Щоб на мене дивилась твоя фотка, а не те страхіття через вікно.
Дочекаюсь чоловіка з роботи.
Бо реально всього тиждень назад перукарка сивину зафарбовувала.
До речі, за тиждень автор буде у мене в прямому ефірі і, сподіваюсь, дасть почин Ютуб-каналу.
І за всьо атвєтіт.
Тільки б книжку дочитати.

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Блейк Крауч_"ОБЛУДА"_друга книга трилогії "Облудні сосни"

Відголоски «Твін Пікса» – круті «Сосни» Крауча

Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи. Як держава планує залучити їх до ринку праці?