Сьогодні підкорював Київ (ФОТО)

Книгарня Є, завжди приємно.
Завітав до Києва з Черкас і розповів цікаве про себе, про непросту роботу журналіста, про свою книгу.

13 жовтня у п"ятницю багато років тому, коли я ще вчився в школі, мені видаляли гланди. Днем раніше - у четвер - лікар святкував свою днюху, тож прийшов на операцію з бодуна. Принаймні так з мене прикалувалися хлопці по палаті. Але я не дуже хвилювався, бо чув, що лікар фаховий, та й після бодуна рука має бути твердіша)))) Але чи той лікар робив операцію, чи ні, я не знаю, бо в операційну він зайшов геть замотаний, як мумія. Хто зна, може то його кум вирішив підмінити. Бо днюха ж була, все таке... Так от, перед презентацією хвилювання було більше, ніж тоді в операційній. Але старався все як є розповісти і про здачу фізкультури в ЧНУ, і про запуск кота в космос, і про того, хто вчив самого Володимира Скубаєва та ще багато про що. Все це у книзі "П"ятеро як один"...





Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Особлива книга про Піднесення

В Україні з’явилася книга про перший контакт з епілепсією. Що це та як її отримати?

Бойовик Road House з Джейком Джилленхолом: автентичне жанрове кіно