#ЧеЧитка від Андрій Міняйло: "Книга, немов написана з реального життя"

Чергова книга, немов прожите чиєсь життя, лягла на мою полицю думок.
Для мене це непроста книга, вона наповнена життєвих ситуацiй.
Так, було багато сумних миттєвостей, але автор постiйно тримав мене в очiкуваннi, я чекав на чергову небезпеку, яку легко долав головний герой Олексiй.
Книга, немов написана з реального життя, усе таке реальне: подiї, мiсце, час.
Емоцiї вiд книги: "П’ятеро як один" й досi мене переповнюють.
Дякую, автору книги Nazarii Vivcharyk за можливiсть пережити цi емоцiї, почуття.
Маю велике бажання зустрiтися з наступним Вашим творiнням.
Книга, "П’ятеро як один", не маю сумнiву, буде екранiзована, вона цього варта.
Дякую автору, за книгу з автографом, для мене справдi честь читати такi роботи, з насолодою, й великим бажанням читав кожну сторiнку книги, i пiд кiнець залишився голодним, хочиться бiльше iсторiй.
Можливо, я занадто чуттєвий, але багато речей, у роботi автора, такi близькi i знайомi.
Бажаю автору розвиватися й невпинно, на крилах натхнення летiти до своєї мрiї.
Це одна з найкращих книг, що я читав, можливо найкраща.

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Блейк Крауч_"ОБЛУДА"_друга книга трилогії "Облудні сосни"

Відголоски «Твін Пікса» – круті «Сосни» Крауча

Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи. Як держава планує залучити їх до ринку праці?