Юлія Святенко: Не твоя війна (Відгук про книгу Н. Вівчарика)

#ФабулаКнигоманія2017_32
Книга з числом у назві: Назарій Вівчарик «П’ятеро як один»
 #5_як_1
Спочатку хочу розказати про автора. З Назаром ми познайомились через Фейсбук: він, як і я, був у захваті від «Чигиринського сотника» Леоніда Кононовича. Я попросила його написати відгук на книгу, Назар погодився, і далі я спостерігала через Фейсбук, як він своїми статтями рятував Сміле від замерзання, прилаштовував цуценят батьківської собаки, критикував місцеву владу за недбалість (та й не місцеву теж критикував), жартував над тією ж владою, зрідка писав про свою родину. Наше знайомство, можливо, так би й залишилось віртуальним, якби «Фабулу» не запросили на Черкаський книжковий фестиваль, а Назар, у свою чергу, не запросив туди Леоніда Кононовича. Отак ми й познайомились:). Я уявляла собі серйозного сурового журналіста, а побачила сонячного юнака з відкритою посмішкою:), а ще ніжного батька і люблячого сина (на фестивалі була вся родина Назара). Відчувається, що в Назарі живуть віра і любов — віра в щире кохання та в справжню чоловічу дружбу і хлоп’яча любов до казок, детективів й містичних історій, от тільки «войнушку» він вже не любить… Просто вірить, що «наші» переможуть.
Книга Назара не про війну, хоча війна в ній є, книга про дружбу, кохання, відданість та честь. Головний герой Олексій та четверо його друзів після закінчення школи приїздять у Черкаси, щоб продовжити навчання. Вони живуть звичайним студентським життям, але відбувається низка трагічних подій, через які Олексій відправляється на грузинсько-російську війну. Це у кількох словах фабула роману — на перший погляд проста, але автор «прикрасив» цю простоту, створивши цікаві характери героїв, додавши просторові ілюзії та динамічний розвиток подій.
Я так багато хвалила автора, що дозволю собі зробити два зауваження:). Я б назвала роман «хлопчачим». Мені не вистачило душевних переживань, хвилювань героя, емоцій від втрати друзів — може тому, що я дівчина:). І друге, деякі сюжетні лінії викладені жужмом — «провисає» частина сюжету. Ну то діло наживне, талант є, а майстерність прийде:).
Бажаю Назару нових книжок і миру всім нам!
#ФабулаКнигоманія2017, #ФабулаКнигоманія2017_41

Коментарі

  1. Доброго дня!
    Де я можу знайти цю книгу? Ще мені цікаво знайти книгу Олександра Попвского: http://popovskyi.com.ua/ ? Чи можите Ви мені допомогти знайти подешевше.

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго дня! Книгу можна замовити на сайті видавництва "Мандрівець" або особисто в мене. Зв"язатися можна по електронній пошті nazarviv@gmail.com Також міг би надіслати з автографом! Дякую за увагу до книги!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Нижче подані популярні теми з блогу

За велосипедом у Чернігівську область? Де в Україні найдешевші велосипеди та електросамокати та який на них попит

Чому зростає популярність оренди житла в Україні: дослідження DIM.RIA та Rozmova?

Навчання організувала команд VoxCheck у співпраці з Google News Initiative