Відзнакою „Холодний Яр” нагородили колишнього політв’язня

Про мою бабусю!!!

На День Гідності і Свободи начальник управління культури та взаємозв’язків з громадськістю Черкаської облдержадміністрації Олег Островський вручив відзнаку „Холодний Яр” ветерану ОУН, учаснику війни, багатолітньому політв’язню, незламній патріотці України Марії Вівчарик, що мешкає у Смілі.

Як відомо, це перша в Україні відзнака на честь збройного спротиву ХХ століття, що став символом незборимості нації, яка піднялася на бій за Волю.

26 квітня 2015 року відзнаку „Холодний Яр” за №1 з рук голови Черкаської ОДА Юрія Ткаченка отримав Патріарх Київський і всієї Руси-України Філарет. Марія Вівчарик отримала відзнаку за №58. 

– Служу українському народу, – сказала під час нагородження незламна пані Марія. – Я щаслива, що мене нагородили відзнакою, яку отримали такі достойні люди, як Патріарх Філарет, Дмитро Ярош, воїни АТО, зокрема бійці „Азова”, дуже шанований мною журналіст Володимир Чос. Вірю, ці люди доживуть до того часу, коли Україна буде справді українською і успішною, а російські зайди змушені будуть піти з нашої землі геть. Я, донька січового стрільця, вірила, що доживу до того часу, коли Україна стане незалежною, хоча навіть не всі мої побратими сподівалися на таке. Але от, є Україна, є держава і є патріоти, які продовжують нашу боротьбу.

Мені дуже приємно отримати саме цю відзнаку. Адже ми, члени ОУН, виховувалися саме на книзі Горліс-Горського „Холодний Яр”. Я також ще з дитинства пам’ятаю слова нашого Пророка Тараса Шевченка „І повіє огонь новий з Холодного Яру”… І от, вони викарбувані на почесній українській відзнаці, якою удостоїли і мою скромну особу. Дякую! Життя розпорядилося так, що я, уродженка Тернопілля, живу на Черкащині – батьківщині Шевченка і холодноярців. І я щаслива цьому. Україна одна і скрізь в Україні я вдома.

Варто наголосити, що Марії Вівчарик уже 92-й рік. Та вони досі активна прихожанка храму Івана Хрестителя (УАПЦ) ще й бере активну участь у громадському житті Сміли. Тож бажаємо їй здоров’я, ще довгих років життя і наступних нагород до перемоги!.

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Блейк Крауч_"ОБЛУДА"_друга книга трилогії "Облудні сосни"

Навчання організувала команд VoxCheck у співпраці з Google News Initiative

Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи. Як держава планує залучити їх до ринку праці?