Через ОСББ не можу потрапити в «рибний ряд»

Днями шукав у своєму архіві фото одного з чиновників. Перебираючи папки, натрапив на фото, яке ви бачите у цьому дописі. Ця забута усіма будівля знаходиться прямісінько у центрі Черкас, у дворах за «фізкультурним» корпусом Черкаського національного університету.

Фоток чиновників у мене вже стільки, що хоч греблю гати. А фоток цієї стіни з оригінальним написом «РЫБНЫЙ РЯДЪ» усього декілька. Чесно кажучи, я й не знаю навіщо сфотографував тоді цю стіну. Але тепер дивлюся – немов ретро-фото.
Досвід інших міст України показує, що скоро цієї стіни може просто не стати. Хтось знесе будівлю, перебудує, зробить магазин, глибокий котлован абощо. Але це фото вкотре доводить, що наше місто старе і має у дворах ще багато цікавих куточків.
Вирішив, йдучи з роботи, пройти через той двір і побачити цю стіну на фоні зими. (Бо фотографував її влітку). Як виявилося, пройти через той двір я вже не можу. Бо мешканці багатоповерхівки об’єдналися в ОСББ і обгородили свій двір металевим і чорним, суворим і високим парканом.
Коли проходив днями попри той паркан, чув як якийсь водій лаявся з кимось з мешканців будинку: мовляв, не може заїхати у двір і поставити машину. Мешканець будинку вперто повторював, що двір – територія ОСББ, а тому нема чого тут їздити усяким.
В принципі згоден. Але прискіпливо придивившись до того двору, я побачив, що крім огорожі і назви «Територія ОСББ», двір нічого не отримав. Він який був, такий і є.
Мабуть, якби я жив у тому будинку, я б теж не хотів, щоб через двір їздили і ходили «всякі». Але ж якби я жив в тому будинку, то міг би сфотографувати стіну, коли заманеться. А так не можу. І поки не побачу (через паркан) у тому дворі нової гойдалки для дітей, нової заасфальтованої доріжки, то не повірю, що мешканцям того будинку жити стало краще.
Тож вношу пропозицію: шановні мешканці будинку навпроти стіни з написом «РЫБНЫЙ РЯДЪ»! Містом подорожують туристи і серед них будуть такі, як я, які захочуть побачити старовинну стіну з оригінальним написом. Ну не на Будинок торгівлі ж іти дивитися туристам?! Тож пропоную вам її від реставрувати, щоб вона мала гарний вигляд. А ще можна невеличку пораду шановній владі від мене, як представника народу? Пропоную провести інвентаризацію не лише дерев у місті, що влада нещодавно робила (я теж за те, щоб дерева не спилювали просто так), а й інвентаризацію таких стін, старовинних будівель міста, шматочків старовинного бордюру, що виглядає з-під асфальту абощо. Ага, і головне! Дайте можливість охочим (мені насамперед) пройти до усіх історичних місць.
П. С. Щодо стіни з написом, то вдень хвіртка у той двір буває відкрита…
Назарій Вівчарик

Коментарі

Нижче подані популярні теми з блогу

Особлива книга про Піднесення

В Україні з’явилася книга про перший контакт з епілепсією. Що це та як її отримати?

Бойовик Road House з Джейком Джилленхолом: автентичне жанрове кіно